Biddinghuizen | Dronten | Swifterbant

Veel gestelde vragen pashouders

  • Wat is de Pas van Dronten?
  • Met de Pas van Dronten kun je gebruik maken van allerlei leuke acties en voordeel bij jou in de buurt. Ga met korting naar de bioscoop of naar de sauna, verzilver een actie in een winkel of maak voordelig kennis met het cursus- en sportaanbod in de gemeente Dronten.
  • Voor wie is de Pas van Dronten?
  • De Pas van Dronten is er voor iedereen die hiervan gebruik wil maken.
  • Ik woon niet in de gemeente Dronten. Kan ik een pas aanvragen?
  • Iedereen kan gebruik maken van de Pas van Dronten. Ook als je niet in Dronten woont kun je dus een pas aanvragen en gebruiken.
  • Hoe werkt de pas?
  • Op de pas staan acties van verenigingen, winkels en bedrijven die meedoen aan de Pas van Dronten. Wil je gebruik maken van een actie? Laat de aanbieder dan jouw pasje zien. De aanbieder scant het pasje en kan zo controleren van welke acties je gebruik kunt maken. Nadat je gebruik hebt gemaakt van een actie, wordt deze van je pasje afgeschreven.

    Let op: je moet jouw pas eerst registreren via de website voordat je de pas kunt gebruiken.

  • Hoe vaak kan ik gebruik maken van een actie?
  • Dat verschilt per actie. Sommige acties zijn eenmalig geldig, andere acties kun je meerdere keren gebruiken of hebben een onbeperkte geldigheid. Hoe vaak een actie geldig is, lees je op de website of in de app.
  • Hoe lang is een actie geldig?
  • Dat verschilt per actie. Sommige acties zijn gedurende het hele pasjaar geldig, andere acties gelden alleen binnen een bepaalde periode of in een bepaald seizoen. Hoe lang een actie geldig is, lees je op de website of in de app.
  • Kan ik ook gebruik maken van de acties zonder pas?
  • Je kunt alleen gebruik maken van acties op vertoon van je pas of de QR-code in de app van de Pas van Dronten.
  • Ik heb een tegoed op mijn Pas. Hoe werkt dit?
  • Kijk voor meer informatie over de toegankelijkheidsbijdrage op de Pas op www.dronten.nl
    Kijk voor meer informatie over het mantelzorgcompliment op de Pas op www.meerpaal.nl
  • Hoe kom ik aan de pas?
  • Je kunt de Pas gratis ophalen op het gemeentehuis aan de Rede 1 in Dronten.
  • Hoe registreer ik mijn pas?
  • Je registreert jouw pas eenvoudig via de website www.pasvandronten.nl. Heb je hulp nodig bij het registreren van de pas? Vraag dan een familielid, vriend of iemand anders in uw buurt om te helpen.
  • Wat kost de Pas?
  • De Pas van Dronten is gratis. Ben je jouw Pas van Dronten kwijtgeraakt en wil je een nieuwe? Dan zijn hier wel kosten aan verbonden.
  • Hoe lang is de pas geldig?
  • De pas is onbeperkt geldig.
  • Het lukt niet om in te loggen op de website. Wat moet ik doen?
  • Als je hulp nodig hebt bij het inloggen op de website, vraag dan een familielid, vriend of iemand anders in jouw buurt je hiermee te helpen.
  • Ik ben mijn pas verloren / mijn pas is gestolen. Wat moet ik nu doen?
  • Ben je jouw pas kwijt? Laat jouw pas dan direct blokkeren door te bellen met 0321-207001. Buiten kantoortijden kun je een email sturen naar service@pasvandronten.nl, onder vermelding van jouw voornaam, achternaam en geboortedatum. Nadat de pas is geblokkeerd is deze niet meer bruikbaar.
    Wil je een nieuwe pas aanvragen? Vul dan het formulier op pas-kwijt in. Let op: voordat je het formulier kunt invullen moet je eerst ingelogd zijn.
    Het aanvragen van een vervangende pas kost € 4,00. Je voldoet dit bedrag direct aan Loyaltygroup. Dit is de organisatie die de pas maakt en verstuurt.
  • Hoe vaak kan ik gebruik maken van een actie?
  • Dat verschilt per actie. Sommige acties zijn eenmalig geldig, andere acties kun je meerdere keren gebruiken of hebben een onbeperkte geldigheid. Hoe vaak een actie geldig is, lees je op de website of in de app.
  • Hoe lang is een actie geldig?
  • Dat verschilt per actie. Sommige acties zijn gedurende het hele pasjaar geldig, andere acties gelden alleen binnen een bepaalde periode of in een bepaald seizoen. Hoe lang een actie geldig is, lees je op de website of in de app.
  • Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
  • Zijn je gegevens gewijzigd, bijvoorbeeld omdat je bent verhuisd? Je kunt je gegevens zelf eenvoudig aanpassen via je persoonlijke portal op de website. Heb je hulp nodig bij het wijzigingen van je gegevens? Vraag dan een familielid, vriend of iemand anders in jouw buurt je hiermee te helpen.
  • Wat zijn de algemene voorwaarden van de Pas van Dronten?
  • De algemene voorwaarden voor het gebruik van de Pas van Dronten vind je op de website onder 'Algemene voorwaarden'.
  • Mag ik mijn pas ook uitlenen?
  • De pas is persoonsgebonden. Aanbieders kunnen controleren of de pas wordt gebruikt door de pashouder zelf.
  • Wat kan ik met de app van de Pas?
  • De app laat zien van welke acties jij met jouw pas gebruik kunt maken en geeft je dezelfde informatie als de website. Via de app heb je altijd een digitale versie van jouw pas bij de hand. Wanneer je gebruik maakt van de app, hoef je jouw pas dus niet langer mee te nemen om gebruik te kunnen maken van een actie. In plaats van de pas laat je jouw telefoon zien.

  • Mijn vraag staat er niet bij. Waar kan ik terecht?
  • Heb je een vraag over de pas en staat het antwoord hier niet bij? Stuur dan een email naar info@pasvandronten.nl of bel met de gemeente via het telefoonnummer 14-0321

 

Veel gestelde vragen aanbieders

  • Ik wil als aanbieder meedoen aan de Pas van Dronten. Hoe doe ik dat?
  • Aanbieders kunnen zich aanmelden voor deelname aan de Pas van Dronten door een email te sturen naar info@pasvandronten.nl. Aanbieders die mee willen doen moeten voldoen aan de algemene voorwaarden. Je kunt meer informatie en de algemene voorwaarden opvragen door een email te sturen naar het Pas van Dronten Team: info@pasvandronten.nl